Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jobban vagyunk

2009.03.10. 10:21 - mertaera

Címkék: beteg

Mióta apát ismerem még soha nem volt beteg. Most úgy látszik, hogy itt az idő mindent bepótolni. Múlt héten kezdődött torokfájással, majd fokozatosan fejlődött tovább napokig tartó magas lázzal. Nem kellett sok idő, hogy rajtam is eluralkodjon, a hét végére már csak feküdtem, és mivel nem használhattam gyógyszereket, ezért hűtőfürdőztem szorgalmasan. Elég kétségbeejtő érzés volt, hogy csak szoptatáskor láttam az én kis tündérkémet. De úgy néz ki, hogy már VÉGE!

Azért pár kört futottam, mire lázasan is meg mertem szoptatni. Először a neten kerestem az infókat, de az nem elég megbízható és elég ellentmondásos. A kórházban is megkérdeztük - 38,5 felett nem szabad. A gyógyszerész is ezen a véleményen volt. Természetesen már akkor tudtam, hogy semmi esetre sem hagyom abba a szoptatást, ezért inkább olyan embert kerestem, aki ebben megerősít. így Máté Marika védőnéni és a La Leche Liga áldásával tovább szopiztunk - szerintem rosszul is lettem volna, ha tápszert kell adni neki.

Biztos vagyok benne, hogy az anyatejnek köszönhetjük, hogy tündérmanócskánk sértetlenül megúszta. Tudom, hogy régen más volt a trend, de már kicsit bosszant, hogy azok, akik sajnos a régi, igen rossz gyakorlatnak köszönhetően nem tudtak szoptatni, most tanácsadónővé léptek elő és engem fikáznak: ne adjak annyit neki, ne ilyen sokszor, ne ilyen össze-vissza, miért nem adok teát, adjak vizet is, lázasan nee!

A lényeg, hogy most már jól vagyunk és Szilárdunk is szépen kerekedik.

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr76993126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DobosM 2009.03.10. 11:05:39

A szoptatás áldás és kincs is .Szopizzatok akkor és annyit amennyit a pici kíván.Ő a főnök!!!!!!Nekem is sokszor mondták okosak,hogy ne hagyjam aludni a babát,keltsem fel három óránként...Ha éhes,szomjas úgy is jelez.Nincs egyforma két baba,ezért szerintem csinálj mindent úgy Era,ahogy a pici Szilárd kéri...Csodaszép kisfiú.....


süti beállítások módosítása