Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Terka születik meg, jön ki

2011.05.21. 16:55 - mertaera

Címkék: kórház tesó pocakban

A cím nem tőlem van, Sziszi dicsekedett ilyenformán az Attilának, mikor megkérdezte tőle, hogy miért vagyok kórházban. Bár így lenne! Pedig csak elővigyázatosságból kellett befeküdni a 38. héten. Igazából nem történt semmi, amíg bent voltam, ott még a jóslófájások és keményedések is elmaradtak, mivel egész nap pihiben voltam. Ennek ellenére a végéig ott kell már maradnom, most a hétvégére kaptam csak kimenőt. 

A nyugi-pihi jó, de nagyon hiányzik a két Sziszi. Főleg, hogy a kisebbik még beteg is volt, borzasztó érzés volt külön lenni. A magas láz miatt nem is igazán mozogtak, látogatni sem tudtak jönni, így történt, hogy életünkben először nem láttam a gyerekemet majd' két napig! Este már a fényképét puszilgattam magányomban. Ő pedig reggel "Anya, gyere, siess!" felkiáltással kezdte a napját.

Remélem Terka jövő héten már szeretne előbújni és nem kell még két hétig nélkülöznünk egymást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr52921708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása