Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pécsi pasik

2010.03.07. 22:23 - mertaera

Címkék: pécs egyetem játszótér kirándulunk

Elkezdődött az új szemeszter, ráadásul elég durván, mivel egyből egy három napos konzultációval kezdtünk. Amikor hozzámentem még csak sejtettem, a ketten töltött évek alatt kiderült, most pedig tutira bebeizonyosodott, hogy a világ legjobb pasiját sikerült kifognom. Szerintem nincs még egy ilyen a földön, aki ezt az egész hercehurcát feleségestől-gyerekestől így végigcsinálná, sőt még tetszik is neki!

A családi kasszából már így is egy kisebbfajta vagyont emésztett fel a sok pécsezés, ezért nagyon szolid szállást kerestem, de szerencsére a türhető szintet megütötte. A vendéglátó néni annyira megörült Sziszinek, hogy kedveskedésből maximumra tekerte a termosztátot, így egy szál bodyban altattuk. Éjszaka egy szemet sem aludtam, mert állandóan azt figyeltem, hogy mikor rúgja le magáról a takarót: jól berögzült paráim még a trópusi körülmények között is működésbe léptek és a megfázástól féltettem.

A másik nagy félelmem a 3 napos gigakonzultáció miatt, hogy szegény édesapukája hogyan fogja elszórakoztatni hosszú órákon keresztül. Néha még nekem is embert próbáló feladat, pedig nekem van csodaszerem is ( ami a második nap estéjére úgy tele lett, hogy a kezemet sem tudtam felemelni a feszítő fájdalomtól). Minden aggodalmam felesleges volt, semmi problémájuk nem akadt. Ettek, ittak rendesen és egy kis hisztit leszámítva jól érezték magukat, tartalmas programokat találtak ki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tettyei romok közel voltak a szálláshoz, ide többször felsétáltak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnálom, hogy az első játszóterezés nélkülem történt. Nem is a játékok voltak nagy hatással Sziszire, hanem a sok zajos gyerek. Látszik a megilletődöttsége.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kissé merev lábtartás és szende arc is jól illusztrálja az antiszociális nevelésünk eredményét. Asszem többet kellene gyerektársaságba vinni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt azért bocsátom meg apának, mert már a harmadik napon volt ( egyre fogyott az ötlettár ) és esett az eső. Ez a gépállat pénzzel működik, de olcsón megúszták, mert nem kellett bele pénzt dobni, a gyerek így is nagyon boldog volt tőle.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A végére meg egy szép napsütéses-happységes, hogy a félév többi konzultációja is ilyen jól sikerüljön.

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr631817591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása