Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lustaság

2009.08.27. 23:32 - mertaera

Címkék: huncut

Az általános menetrend szerint reggel 6-7 körül ébred először, majd ha befekszik közénk és rácsatlakozik a cicire egyből vissza is alszik, hogy 9-10 körül frissen, üdén, kipihenve keljünk.

Nos, ma ez nem így történt. Hatkor nagyon nagy szemekkel és vigyorogva felkelt, majd egy rövid szopi után olyan vad pörgésbe kezdett, hogy úgy tűnt ma már egyáltalán nem fog aludni. Próbáltam ciciztetni, az teljesen esélytelen volt, mert ahhoz a művelethez nyugton kellett volna maradni egy kicsit. Utána a reggelivel birkóztunk, mert hátha attól elálmosodik, ha tele a pocak. Azt be is vágta, de álmos nem lett, csak bohóckodott tovább. Fél kilencig nyomta a játékot, mikor enyhe lankadást tapasztaltam egyből cselekedtem és sikerült álomba szopiztatni. Fél 12-ig aludtunk!!!

Az ebéd után ismét nagy pörgés, állás, bohóckodás, majd 2-től 4-ig megint alvás! Mivel egyedül nem hajlandó napközben aludni, ezért én is vele pihiztem, de a sok nyugitól csak még fáradtabban keltem. Óriási erőfeszítéssel megpróbáltam összeszedni maradék lelki erőmet, - ami csak úgy sikerült, hogy motivációként egy földvári duna parti sétát tűztünk ki - és nekiálltam volna elmosogatni, de az én drága életem, egyetlen szerelmem megelőzött. Köszi drága Sziszi!

Sétából hazafelé a kocsiban ismét elaludt és még arra sem ébredt fel, hogy leállt a kocsi, apa bement vásárolni, majd ismét elindultunk. Hihetetlen!

Ezek után szorongva vártam az estét, (vajon mi lesz fürdés után?) de nem volt hosszabb az altatás, mint máskor. Kíváncsi vagyok, vajon az éjszaka is ilyen idilli lesz-e!?

Huncutbandita a földvári Dunánál

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr491343154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása