Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megint kórház

2009.02.15. 20:42 - mertaera

Címkék: beteg kórház

A pénteki fürdés előtt véres nyálkát találtunk a kakiban. Ari doktor nénit nem sikerült elérnünk telefonon, így egyből Dunaújvárosba indultunk. Fagy, hó, szél és hóátfúvások javították a hangulatot, én végig bőgtem az utat.

Persze, egyből közölték, hogy maradnunk kell. Rögtön elvégezték az ultrahang-vizsgálatot ( semmi gond) , majd vért vettek. Mikor visszahozták hozzánk kicsit sokkoló látvány volt, hogy a fejébe branült tettek. Apa indiánnak becézte. Még este meglett a véreredmény is, ami szintén megnyugtató volt. Éjszaka Szilárdka ügyesen aludt, anya is álomba sírta magát - tkp sokkal jobban viselkedett, mint én. Szerintem a háttérzajok is inkább nyugtatólag hatottak rá, engem kimondottan zavart szegény beteg gyerekek folyamatos sírása. Szerencse, hogy külön kórterembe kerültünk, egyrészt, mert itt a többi gyerek tényleg beteg volt, másrészt, mert olyan népek is voltak, akikkel nem szívesen közösködtem volna. Reggel kaki és pisi minta. A nap folyamán minden szopit mérni és írni kellet, kis zabagép itt is bebizonyította, hogy neki aztán semmi baja nincs. Este doki bácsi megígérte, hogy másnap hazajöhetünk, szerinte valami enyhe lefolyású vírus riogatott minket. Reggel lázmérés közben búcsúzásképpen jól összekakilta a pelenkázót, majd két óra várakozás után megkaptuk az elbocsátó szép üzenetet.

VÉGRE ITTHON!!! Megint apával, szeretetben, békében, tejszagban.

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr77945211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila\'bácsi\' 2009.02.16. 20:36:58

hogy van mostanság az én kedvenc unokaöcsém?

mertaera 2009.02.17. 17:13:58

@Attila\'bácsi\':
Eszik, alszik, ürít, növekszik, szóval remekül!


süti beállítások módosítása